Понеділок, 19.08.2019, 15:44
         Відділ освіти міста Новогродівка
                  Донецької області
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Увага!
Національна гаряча лінія
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Січень » 15 » Використання ресурсів мережі Інтернет в професійній діяльності вчителя
08:08
Використання ресурсів мережі Інтернет в професійній діяльності вчителя

    Використання ресурсів мережі Інтернет в професійній діяльності вчителя

            

            

        26.01.2016р. на базі загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №7, та загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 10 ім.Тараса Шевченка  було проведено інструктивно-методичну нараду щодо створення особистого інтернет ресурсу. У нараді брали участь завідувач методичного кабінету м. Новогродівка Рудько В. В., методист з технологій відділу освіти м. Новогродівка  Герасимець Н. А., вчителі інформатики загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №7 та  загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 10 ім.Тараса Шевченка -  Полонська А. О. та Мироненко І. В., а також вчителі шкіл міста.

     Сьогодні нові інформаційні технології - невід’ємна частина нашого життя. Маючи в своєму розпорядженні комп'ютер, можна інтенсифікувати процес навчання, зробити його більш наочним і динамічним, формувати уміння працювати з інформацією, готувати особистість "інформаційного суспільства", формувати дослідницькі уміння, розвивати комунікативні здібності. Це забезпечує швидке і міцне опанування навчального матеріалу, розвиває пізнавальні здібності та розумові якості учнів, сприяє активізації їх пізнавальної діяльності.

     Безпосереднє застосування комп’ютерних мереж у сфері освіти пов’язано з розробкою новітніх освітніх та навчальних програм, застосуванням Інтернет-технологій у навчальному процесі, створенням електронних бібліотек, довідково-інформаційних систем, систем менеджмету в освіті, автоматизацією та інформаційним супроводженням документів про освіту, використанням спеціалізованих банків даних і знань, дистанційним навчанням. 

        Сьогодні вже не викликає сумніву, що навчання школярів стає ефективнішим, якщо вчитель володіє Інтернет-технологіями і використовує ресурси і можливості Інтернету в своїй практичній діяльності.

     Значення освітніх Інтернет-ресурсів – це необмежений доступ до професійної інформації, використання планів уроків, online курсів, Web-сайтів, співпраця з іншими вчителями, обмін інформацією з колегами і експертами з інших країн, об'єднання професійних ресурсів для вирішення спільних завдань.

     Сучасний Інтернет пропонує багато ресурсів, для використання в освітніх цілях: це уроки в режимі online, ресурси для вчителів, ресурси для учнів, проекти online.

     Немає потреби переконувати в тому, що така інформаційна база має бути використана професійно і раціонально. Це вимагає усвідомлення самими вчителями значущості такого потенціалу і активне використання Інтернет-ресурсів у педагогічній діяльності для досягнення кращих, вагоміших результатів у навчанні учнів.

Вчитель може використовувати ресурси мережі Інтернет наступним чином:

  • самоосвіта, самостійне підвищення своєї кваліфікації на основі інформації, що міститься в мережі, вивчення досвіду своїх колег;
  • отримання нормативно-довідкових документів із серверів Міністерства освіти, обласних, міських і районних відділів освіти;
  • отримання інформації про новітні педагогічні технології;
  • використання на уроках і позакласних заходах методичних і дидактичних матеріалів, наявних в мережі;
  • розробка власних матеріалів і публікація їх в мережі;
  • тестування школярів на основі контрольно-оцінюваних матеріалів, що зберігаються в мережі;
  • знайомство з новими книгами, підручниками, методичною літературою і придбання їх в Інтернет-магазинах;
  • участь в заочних конференціях і конкурсах;
  • створення власного сайту вчителя;
  • пошук однодумців і колег в інших регіонах, листування з колегами і друзями.

     Щоб досягти ефективного поєднання власних педагогічних знахідок і освітніх Інтернет-ресурсів необхідна велика і цілеспрямована підготовка. А найголовніше, бажання вчителів удосконалювати свою педагогічну діяльність. І щоб знайти і оцінити якість інформації, що надається в мережі необхідне освоєння комп'ютерної грамотності на рівні не просто користувача, а активного користувача. Абсолютно очевидно, що розвиток Інтернету у школах ґрунтується на ініціативах знизу - витікаючих від вчителів. Вчитель - це головна фігура шкільного прогресу. Талант і рівень кваліфікації вчителя - запорука успіху в просуванні нових технологій. Саме вчителі повинні стати основною творчою силою впровадження Інтернету в сферу освіти і, в цілому, в життя суспільства.

Методист з технологій відділу освіти м. Новогродівка  Герасимець Н.А.

Категорія: Корисні посилання | Переглядів: 177 | Додав: natalyagerasimetz | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Гаряча лінія
    Національна дитяча гаряча лінія
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
    Copyright MyCorp © 2019uCoz