Неділя, 20.01.2019, 12:31
         Відділ освіти міста Новогродівка
                  Донецької області
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Увага!
Національна гаряча лінія
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Тиждень англійської мови в закладах освіти м.Новогродівка

 З 12 по 18 грудня 2016р. у всіх навчальних закладах міста Новогродівка було проведено Всеукраїнський тиждень англійської мови, присвячений офіційному закриттю Року англійської мови. Творчі групи вчителів і учнів доклали зусиль, щоб заходи тижня дійсно відповідали його освітній і виховній меті, і використали всі можливі засоби і форми роботи: шкільне радіо, комп’ютерні презентації, предметні вікторини, відкриті уроки і позакласні заходи.

 У ЗОШ№10 Тиждень офіційно розпочався радіолінійкою і радіовікториною «Велика Британія: від минулого до сьогодення», в якій брали участь учні 7 – 11 класів. Було організовано виставку кращих зошитів з англійської мови і словників учнів 2-11 класів. У 1-Б класі пройшов відкритий крок на тему «З Новим роком!» (“HappyNewYear”, учитель Поваляєва Лілія Леонідівна). Добрі і відмінні відповіді першокласників допомогли вчителю прикрасити Новорічну ялинку. У 6-А класі пройшов відкритий урок на тему «Готуємо із задоволенням» (“CookingForPleasure”). Учні демонстрували знання пісень англійською мовою, вміння підтримувати діалог, виразно читати і перекладати ситуативні фрази. Тиждень урочисто завершився традиційним заходом – зустріччю в літературній вітальні. Захід було присвячено пам’яті одного з найвідоміших англійських драматургів світу Вільяма Шекспіра. Учасники зустрічі, учні 8-11 класів, переглянули презентацію «Вільям Шекспір – спадщина англійської літератури. Життя і творчий шлях», насолоджувались сонетами Шекспіра, ще раз пережили біль забороненого кохання Ромео і Джульєтти і трагедію Отелло і Дездемони, які допомогли відчути виступи учнів.

Протягом тижня у ЗОШ№9 відбулось багато різноманітних заходів:  урочиста лінійка, конкурс плакатів, конкурс яскравих назв кабінетів школи англійською мовою, конкурс прислів'їв, скоромовок, римівок, розучування святкових пісень, розгадування загадок, кросворду, ляльковий театр за казкою «Теремок» англійською мовою, сценки з відомих творів: "Ромео та Джульєта", "Червона шапочка". Також проводилися ранкові зарядки англійською мовою та хоровод.

Для учнів ЗОШ№8 був проведений конкурс стінгазет  « Цікаві факти про Англію». Мета даного конкурсу – зацікавити школярів у вивченні англійської мови, залучити їх до виконання творчих завдань. Також  учні взяли участь у розважально-пiзнавальнiй грi «What we know about English-speaking countries». Була проведена вікторина «What? Where? When?».  

Учні ЗОШ№7 на виховних заходах знайомилися з творчістю видатного англійського письменника В.Шекспіра, ставили драматизацію за його творчістю, змагалися у знанні з історії Англії, відгадували кросворди, розучували англійські пісні.

Середу, 14 грудня, в школах було оголошено Днем англійської мови (The Day Of the English Language). У цей день навчально-виховний процес здійснювався за розкладом, складеним англійською мовою, учні спілкувались англійською мовою на перервах, вітались англійською мовою, між уроками лунали англійські пісні.

Оголошення 2016 року роком англійської мови в Україні було дуже важливою подією, адже якісне володіння цією мовою є пріоритетом сучасного життя. Вчителі англійської мови сподіваються, що заходи, які було проведено в цьому напрямку, допоможуть у подальшому акцентувати потребу у вивченні іноземних мов, зокрема англійської, вдосконалювати та застосовувати набуті раніше знання.


2016 рік - рік англійської мови в Україні 

     Рішення про оголошення 2016 року роком англійської мови в Україні ухвалене з метою сприяння її вивченню для розширення доступу українців до світових можливостей, забезпечення інтеграції України до європейського простору та підтримки програми Go Global, яка визначає вивчення англійської мови одним із пріоритетів стратегії розвитку.

Вивчайте англійську мову!

Навіщо ми вчимо англійську мову

     Хочеться почати з того, що володіння англійською мовою зажди стане  вам у нагоді. І це дійсно так, адже завдяки знанням англійської мови ви зможете сприймати більше інформації, ніж інші. Ви зможете спілкуватися з цікавими людьми та просто дивувати всіх інших своїми знаннями іноземної мови. А якщо ви мрієте про кар’єрний ріст, то володіння англійською буде дуже доречним.


Знання англійської збільшує ваші можливості отримання інформації
У всіх нас є свої захоплення. Це можуть бути наукові дослідження, музика, комп’ютери, бізнес,спорт тощо. В наш час ЗМІ, такі як інтернет, телебачення та преса, дають практично необмежену кількість інформації з будь-яких питань. В кінці кінців, ми живемо в епоху інформації.

Є тільки одна проблема: більшість світової інформації подається англійською мовою.
Нижче наведені приклади інформації, яку ви можете отримати, знаючи англійську:

  • Більшість веб-сторінок в інтернеті, тобто більш ніж мільярд (1,000,000,000) сторінок інформації! Надзвичайно, адже знання лише однієї іноземної мови забезпечують вам доступ майже до всієї інформації у світовій павутині. 
  • Преса. У всіх країнах світу продаються газети та журнали англійською мовою. І ви з легкістю зможете читати газети світового рівня, такі як Times, Newsweek чи International Herald Tribune!
  • Огляд новин. Знаючи англійську, ви легко можете переглядати телепередачі на міжнародних каналах, таких як CNN International та NBC. Вони передають новини набагато швидше та професійніше, аніж наші телевізійні мережі. До того ж ви можете дивитися  міжнаціональні телевізійні канали, перебуваючи в будь-якому куточку світу.

Знання англійської допомагає у спілкуванні з людьми
Англійську часто називають мовою комунікації. І чому ж? Мабуть, через те, що все людство на планеті негласно вирішило спілкуватися саме цією мовою. Наступні підрахунки говорять самі за себе:

  • Приблизно 1,500,000,000 людей в світі говорять англійською. Ще 1,000,000,000 людей вивчають цю мову. 
  • 75% всіх листів та листівок в світі пишуться англійською. 
  • Майже всі міжнародні конференції та конкурси проводяться англійською мовою. Наприклад, Олімпійські Ігри чи конкурс Міс Світу
  • Переговори та наради дипломатів та політиків з різних країн ведуться англійською. Англійська мова – це основна мова таких організацій, як ООН, НАТОтощо.

Якщо ви знаєте англійську мову, ви можете:

  • Спілкуватися з людьми з усього світу та вести бесіди в міжнародних інтернет-чатах та групах, дізнаватися багато нового та цікавого про життя та культуру інших націй.
  • З легкістю подорожувати світом, так як англійською говорять більше, ніж в 100 країнах світу. Знаючи англійську, ви без будь-яких труднощів зможете запитати дорогу, розпочати бесіду та попрохати про допомогу.
  • Англійська допоможе піднятися по кар’єрній драбині

Якщо ви шукаєте гарну роботу, пов’язану зі сферою бізнесу, технікою чи наукою, негайно беріться за вивчення англійської. А якщо вам вже пощастило знайти гарну роботу, можна вчити англійську для просування по кар’єрних сходах.

Знання англійської мови дозволять вам: 
•    З гордістю зазначити в вашому резюме «чудове володіння англійською», влаштуватися на роботу вашої мрії та заробляти багато грошей. 
•    Досконало освоїти комп’ютер та його програми.
•    Бути бізнесменом (або ж бізнес-леді) світового рівня. Це ж так просто. Усі міжнародні переговори та підписання угод проходять англійською. Через це, якщо ви хочете брати участь в міжнародних конференціях, спілкуватися з діловими людьми, читати міжнародні журнали та газети про бізнес, ви повинні знати англійську мову. 

Англійська допомагає повністю насолодитися мистецтвом

Англійська, як ні одна інша мова, допомагає у сприйнятті світової культури. Гарне володіння англійською мовою дозволить вам:

  • Дивитися англійські та американські фільми в оригіналі.
  • Читати твори британських та американських авторів в оригіналі, а також книги, переведені на англійську з інших мов. Щоб вас не зацікавило, ви можете прочитати про все це англійською мовою!  
  • Насолоджуватися музикою на англійській мові. Адже пісні стають ще кращими, якщо ви розумієте, про що в них йдеться.
  • Англійська допомагає отримувати задоволення

Вивчення англійської мови може бути не тільки корисне, а й приємне: 
•    Відчуття того, що ви з кожним днем вивчаєте щось нове та удосконалюєте себе, ні з чим не зрівняється. Впевнена, що ви ніколи не забудете той момент, коли вперше заговорили з іноземцем або зрозуміли, про що йдеться в тому чи іншому фільмі. 
•    Вас буде приваблювати процес навчання, якщо ви усвідомите, що з кожним днем ваша англійська стає більш довершеною. 

Повірте, знання англійської зробить вас сильнішим духом та впевненішим у собі.  


День відкритих дверей педагогічної майстерності вчителів англійської мови

     25 лютого 2016 року на базі Новогродівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 10 імені Тараса Шевченка згідно з річним планом роботи міського методичного об´єднання вчителів англійської мови проводився День відкритих дверей педагогічної майстерності. В цьому році предметний ПДС висвітлював проблему підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови. 

        

      Захід традиційно розпочався доповіддю керівника МО Паршиної О.А., в якій було зроблено наголос на  сучасну парадигму шкільної освіти, яка  розглядає іноземну мову як важливий засіб міжкультурного спілкування. Такий підхід орієнтує процес навчання на формування у випускників загальноосвітніх навчальних закладів здатності до соціального контакту з представниками іншої лінгвокультури в найтиповіших ситуаціях мовленнєвої взаємодії. Доповідач ознайомила учасників семінару зі структурою ЗНО з англійської мови  та особливостями його проходження у 2016 році. Виступ співдоповідача, учителя Новогродівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 Литвин Людмили Петрівни, було сконцентровано на навчальних посібниках українських та зарубіжних видань, які допоможуть старшокласникам і випускникам якісно готуватись до цього фінішного випробування, а також виконання завдань у форматі державної підсумкової атестації з англійської мови, яка є в цьому навчальному році обов’язковою.

     Процес підготовка до цих іспитів довгостроковий і бере початок в початковій і середній ланці навчання, адже діти в процесі такої підготовки повинні повністю адаптуватись до тих автентичних умов, які супроводжують тести з англійської мови, і він безумовно потребує часу і особистісної зацікавленості. Своїм досвідом з цього питання поділилася вчитель Новогродівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №8 Берник Наталя Ярославівна.

     Висвітлення проблеми семінару було продовжено на відкритому уроці в 10-А класі, який провела учитель Ляшенко Людмила Валентинівна (тема уроку «Роль комп’ютера та інформаційних технологій в житті людини»).

    Семінар завершився обміном думок і обговоренням найбільш цікавих моментів відкритого уроку. Всі члени методичного об’єднання дійшли висновку, що виконання на уроці завдань у форматі ЗНО і ДПА – це значна допомога учням в їхній психологічній і мовній адаптації.

 Керівник міського методичного об’єднання вчителів   англійської мови Паршина О.А.


Керівник гуртка англійської мови

Шакірова Анна Сергіївна

ДНЗ №11 «Берізка»

Навчання лексики дошкільників

На сучасному етапі навчання дітей іноземної мови в дошкільних навчальних закладах досить актуальним є питання збагачення, розширення словникового запасу дітей за допомогою різних засобів, методів та прийомів навчання. Отже гра – ось ключик до успіху, як в рік, так і в шість років.

Гра - це і форма організації і метод проведення занять, на яких діти накопичують певний запас англійської лексики, вивчають багато віршів, пісень, лічилок.

Така форма проведення занять створює сприятливі умови для оволодіння мовними вміннями та мовними навичками. Можливість опори на ігрову діяльність дозволяє забезпечити природну мотивацію мовлення іноземною мовою, зробити цікавими і змістовними навіть самі елементарні висловлювання. Гра в навчанні іноземної мови не протистоїть навчальної діяльності, а органічно пов'язана з нею.

У дошкільному віці при навчанні англійської мови у дітей відбувається поступовий розвиток основ комунікативної компетенції, яка на ранній стадії вивчення англійської мови включає в себе наступні аспекти:
• уміння правильно з фонетичної точки зору повторити англійські слова за викладачем, носієм мови або диктором, тобто поетапне формування слухової уваги, фонетичного слуху та правильної вимови;
• оволодіння, закріплення та активізація англійського словника;
• оволодіння певною кількістю простих граматичних структур, побудова зв'язного висловлювання.

Способом створення  позитивної мотивації  для вивчення іноземної мови є гра.

В основі ігрової методики лежать створення уявної ситуації і прийняття дитиною або викладачем тієї чи іншої ролі.
Навчальні ігри поділяються на ситуативні, змагальні, ритмо-музичні і художні.
     В своїй практиці я використовую рольові ігри - це ігрова діяльність, в процесі якої діти виступають у певних ролях, розігруються різні життєві ситуації, наприклад: продавець-покупець, лікар-пацієнт.

Між мною і дітьми розігруються стандартні діалоги, наприклад:

1. Show me (покажи мені) – коли викладач називає предмет, а дитина повинна підійти до картки із зображенням потрібного слова і вказати на неї.
2. What's this? Викладач показує слова, діти називають слова.
3. What's missing? (що пропало)
4. What's doesn't belong? (що зайве)
До змагальних відносяться більшість ігор, що сприяють засвоєнню лексики. В них перемагає той, хто краще володіє мовним матеріалом.

Ритмо-музичні ігри – це всякого роду традиційні ігри типу пісень і танців з вибором партнерів, які сприяють не стільки оволодіння комунікативними вміннями, скільки вдосконалення фонетичної і ритмомелодичної  сторін мови і занурення в дух мови, наприклад "Head, shoulders, knees and toes", “Clap your hands”, “Hello song”

Художні, або творчі ігри – це вид діяльності, що стоїть на межі гри і художньої творчості, шлях до якого лежить для дитини через гру. Їх, у свою чергу, можна розділити на
 

1. Драматизації (тобто постановка маленьких сценок англійською мовою) «У лісі» - наприклад: у лісі зустрічаються лисичка і ведмідь, і розігрується маленький діалог (Hello! I'm fox. I can run. I like fish).

На протязі двох років діти середньої і старшої груп показували такі вистави як «Колобок», «Теремок».

2. Образотворчі ігри, такі як графічний диктант, розфарбовування картинок і т. п.  Розфарбовування картинок, це заспокійливий, не завжди змістовне, але дуже поширене заняття. Наприклад, можна показати готову картинку. Поки дитина займається з контуром, викладач багаторазово повторює слово, називає деталі. Таким чином, ми закладемо основу як на новому мовою називається те, що дитина зробив сам. Графічний диктант – наприклад: на заняттях кажуть дітям, що якого кольору,  діти розфарбовують, а потім порівнюють отримані зображення з тим, за яким диктував викладач.

У дітей, які вивчають іноземну мову у нашому дитячому садочку, роздруковані теки із різними завданнями, відповідно до тем, які ми вивчаємо.
 

3. Словесно-творчі ( підбір рими), наприклад:
 

  • У меня сомнений нет
  • цвет конечно … red.
  • Рыбу ловишь – не шумишь,

           Рыба по-английски — … fish.

 Ще одним з найпопулярніших методів навчання іноземної мови є використання інформаційних і комунікаційних методів, такі як комп'ютерне обладнання, мультимедійні засоби, аудіо та багато іншого.
   Таким чином, гра – це гра орієнтована на зону найближчого розвитку, що поєднує педагогічну мету з привабливим для дитини мотивом діяльності.

Для вивчення лексики я виготовила «Мовні кубики», «Колеса», тематичні картки і маски. А щодо винагороди, то діти отримують і накопичують зірочки, які підраховують наприкінці учбового року. таким чином, ми визначаємо кращих знавців англійської мови й нагороджуємо медальками.  

Діти з великим задоволенням вивчають англійську мову у садочку, виконують творчі завдання і не тільки в групі а й вдома із батьками.  

 

Також в нас проходять і новорічні розваги англійською мовою.

За підсумками роботи з дітьми старшої групи за I півріччя 2015-2016 н.р. рівень оволодіння англійською мовою такий:

  • високий рівень (знання слів, вміння їх правильно промовляти, використання граматичних структур) має 35% дітей;
  • середній рівень (розуміння команд вчителя, знання більше половини лексичного матеріалу, використання г.с. із допомогою вчителя) має 60% дітей;
  • низький рівень ( повторюють за вчителем слова, але не завжди правильно, вивчили дуже мало іноземних слів, не завжди розуміють про що каже вчитель) має 5% дітей.

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Гаряча лінія
    Національна дитяча гаряча лінія
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
    Copyright MyCorp © 2019uCoz